Sprawna organizacja pracy rejestracji i recepcji wpływa na płynną pracę całej jednostki. Duża ilość dokumentacji medycznej i kartotek na zazwyczaj niewielkiej powierzchni rejestracji wymaga przemyślanego sposobu składowania. Tu nie tylko ważna jest oszczędność miejsca, ale także szybkość i łatwość wyszukiwania dokumentu oraz zapewnienie ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami RODO.
![Swiss MED_poprawione1 Swiss MED_poprawione1](https://www.regaly-biurowe.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Swiss-MED_poprawione1-qi5apo09z1mc5e3oarlst29f48u0xw3viivy568xpc.png)
W odpowiedzi na powyższe potrzeby powstały automatyczne regały na dokumenty które, dzięki wykorzystaniu całkowitej wysokości pomieszczeń biurowych, pozwalają na zaoszczędzenie lub odzyskanie nawet 80% miejsca oraz gwarantują łatwy dostęp do każdego pojedynczego dokumentu.
W przypadku rejestracji medycznych ochrona dokumentacji przed niepowołanym dostępem jest niezwykle istotna. Rozwiązaniem, które umożliwia pełną kontrolę dostępu i ochronę danych zgodnie z zapisami RODO, są regały automatyczne. Zamykane rolety, system identyfikacji pracownika oraz kontrola stanów w czasie rzeczywistych – wszystko to zapewnia zachowanie bezpieczeństwa składowania i wydawania wrażliwych towarów.
![logo4](https://www.regaly-biurowe.pl/wp-content/uploads/2021/10/logo4-150x100.jpg)
![logo2](https://www.regaly-biurowe.pl/wp-content/uploads/2021/10/logo2-150x100.jpg)
![logo12](https://www.regaly-biurowe.pl/wp-content/uploads/2021/10/logo12-150x100.jpg)
![logo1](https://www.regaly-biurowe.pl/wp-content/uploads/2021/10/logo1-150x100.jpg)